نامشخص سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ مهدی زبیدی ۲ نظر

به دعوت رفیق عزیزم، میخواستم برای چالش من دیگر در جهان موازی بنویسم. فکر های مختلفی کردم، ادبیات مختلفی چیدم، داستانی رو تصور کردم، اما واقعا به انسجامی که میخواستم نمیرسید. انقدر ای کاش ها زیادن که تصور چگونه بودن زندگی طوماری از متن میطلبه. شاید تو چهارچوپ این چالش نگنجه و چیزی نباشه که دقیق این چالش میخواد ولی تصمیم گرفتم همه حرفم رو خلاصه کنم به این:

من موازی انقدر غمگین نبود

به نظرم بهترین تعریف از جهان موازی خودتون داشتید

❤️❤️❤️❤️

کوتاه ترین نسخه این چالش بود که به نظرم بیشترین حرف رو میزد...

فدات، لطف داری❤️❤️❤️ جدا خلاصه ای از ته همه حرفام بود. هرچی سعی میکردم از یه دری، یه موضوعی چیزی وارد این جریان بشم دیدم صرفا پیچوندن این حسه. برای همین خود حسو نوشتم❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی