نامشخص [اتفاقای روزانه] دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ مهدی زبیدی ۰ نظر

دوباره برگشتم سر کارام. یه مدت لینوکس بودم، حال داد و خوش گذشت ولی خب به دلایلی برگشتم ویندوز... دلایلی که مستقیما مربوط به کارم میشدن و نمیتونستم از دستشون بدم و این یه فکر میسازه: هر انتخابی تاوانی داره و اون انتخاب رو باید به نسبت چیزایی که بدست میاری در قبال چیزایی که از دست میدی سنجید. اینکه واقعا انتخاب من ارزش چیزایی که از دست میدم رو داره؟ و مهم تر از اون میتونم باهاش کنار بیام؟

خب من فعلا نتونستم با چیزایی که بعد از مهاجرت به لینوکس، از ویندوز از دست میدم کنار بیام چون جایگزین مناسبی براشون اونور ندارم و از طرفی برای کارم نیازشون دارم پس.....فعلا هستیم همینجا 🙂

بگذریم... این چندوقته توزیع های مختلفی از لینوکس رو (باز به دلایلی) تست کردم و هرکدوم یه جور با نیاز من همخوانی نداشت و همین باعث شده بود چند روز رو از دست بدم و از برنامه کاریم عقب بیفتم(حالا همچین برنامه ریزی ای هم نبود ولی در کل زمانم رو از دست دادم😂)....ولی خب ترجیح دادم ولع تست توزیع های مختلف لینوکس رو کنار بذارم و با توجه به نیازم اقدام کنم که الان در خدمت شمام!

امروز دوباره برگشتم سر کاری که داشتم میکردم و تا حد بانمکی کارو جلو بردم. اگه همه چی منطقی جلو بره تا چندروز آینده یه پست میذارم و از کارایی که این چندوقته داشتم انجام میدادم رونمایی میکنم. لینکش هم همین پایین میذارم که اگه در آینده داشتید این پست رو میخوندید بدونید منظور من چیه.

 

پ.ن: از اونجایی که توی لینوکس با کیبورد پرشین استاندارد کار میکردم کار با تنظیمات کیبورد ویندوز رو یادم رفته بود و الان هی جاها رو قاطی میکنم😂 میتونمم کیبوردو اینجا هم پرشین استاندارد کنم طبعا، ولی بیخیال، با همین فرمون میرم جلو که یکم مغزمو به چالش بکشم🤌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی