نامشخص [متفرقه] سه شنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ مهدی زبیدی ۰ نظر

قبل از هر چیزی باید توضیح بدم چرا انقدر دیر! والا....تا ۱۳ فروردین دیگه تبریک عید قبوله! نه؟! ولی دور از شوخی چند تا دلیل ریز و درشت داره کارم که دوتا از دلیل درشت هاش حال کمی تیره این چند روزم و نیت برای با دست پر اومدن بود. ولی خب هر دلیلی که بوده، به هر حال عیدتون شدیدا مبارک. یه قرن رو با هم پشت سر گذاشتیم و رفتیم برای ساختن قرن جدید. امیدوارم بین این همه تاریکی و هیاهو توی دنیا بتونید نور امید خودتون رو پیدا کنید و با آدم های منفی دورتون که به هر طریقی میخوان بهتون ضربه بزنن با موفقیتتون بجنگید.

اما گفتم دست پر؟ خب این چند وقته من خیلی بیکار نبودم. یه سری هدف گذاری ها کردم و توی یه سری زمینه ها درحال کسب تجربه بودم. اصلا نیت نوشتن این پست هم همینه که وعده اتفاقای پیشِ رو رو بدم. اینم از جریمه دیرکرد ام :) هرچند که امیدوارم بتونم کار ها رو تکمیل کنم که برای شما هم به نمایش بذارم. امروز هم بعد زمان طولانی ای، تونستم سر وقت بخوابم و صبح بیدار بشم. دلم واسه صبح تنگ شده بود!
نمیدونم چرا ولی یه جورایی آرامش شب رو دلم نمیخواد با خوابیدن هدر بدم... دوست دارم تک تک ثانیه هاشو بچشم. سکوت، تنهایی، خودم و خودم در حالی که همه اون بیرون خواب ان....انگار که هیچ دغدغه ای وجود نداره... ولی خب نمیشه همیشه اینجوری موند. متاسفانه بدنمون برای همچین سبک زندگی ای تعریف نشده و اینکار باعث میشه خیلی افت داشته باشی...چه از نظر روانی چه سلامتی. ولی خب تونستم بالاخره یکم میزون کنم شرایط رو برای خودم....به هر حال

مجددا براتون سال(ها) خوبی رو آرزو میکنم، هرچند که همه میدونیم آرزو کردن به تنهایی فایده ای نداره، چه بشه چه نشه باید تلاش کرد که بعدا خودمون شرمنده خودمون نشیم. همین:) مراقب خودتون باشید تا بعد🖐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی